Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 hei,noen som kan gi meg svar på om dette er farlig? er 14 uker på vei. gruver sånn. vil ikke miste spiren min
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har hatt det til og fra i 15 år- dvs lenge før jeg ble gravid- men også under graviditetene. Utredning fant hverken nyrestein, betennelse eller hva værre som kunne være. Litt ekkelt at de ikke fant årsak, men nå er jeg like frisk og fin- og tatt det med ro ang dette for mange år siden :-) Kanskje du hadde det før din graviditet også? Hilsen ei som venter nr 3 i oktober
tullemor_til_snart_4 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Hadde det under hele forrige graviditet og fikk ei velskapt tuppe. Som hun over her fant ikke legen noen grunn til at jeg skulle ha blod i urinen. Denne gangen er jeg jaggu ikke sikker. Har sagt til legen at jeg ikke vil høre noe som kan bekymre meg før de vet om det er noe galt. Er veldig mye mer bekymret i dette svangerskapet (noen sier det er fordi jeg venter gutt), og vil ikke bekymre meg unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jeg hadde det også hele forrige graviditet(det sa jeg burde sjekke det når jeg var ferdig med svangerskapet,men kom aldri så langt..)Nå er nr to på tur og har ennu blodspor i urin,helsesøster sa at hun hadde hatt det i alle sine svangerskapr iten at det fant noe galt av den grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå