bente69;) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Helt rart hvor fort siden går, det er i dag 20 uker siden jeg tok et trekk av en Mallboro light. Hadde jeg vist hvor lett det var å slutte å røyke, skulle jeg gjort det for ørten år siden. Ganske stolt av meg selv, hadde som sagt ikke trodd det skulle gå så lett etter 23,5 år som røyker. Jeg har faktsisk ikke sprekket et gang:))) Til dere som er røykere, når jeg klarte å slutte klarer dere det også
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Så bra. Selv har jeg aldri røkt, så jeg vet ikke helt hva du snakker om. Men alle som slutter fortjener at vi andre heier på de. Heia, heia, heia!!!!!!!!!
pøber´n & je Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Gratulerer. Trodde du hadde holdt det skjult for oss at du hadde vært gravid i 20 uker jeg.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Masse gratulere. Sluttet selv for 5 år siden. Elsker utrolig nok fortsatt lukten og noen ganger ser det bare så godt ut. Men den tid er forbi =0)
bente69;) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Ja, det hadde hvert noe pøber'n og je...hehe Det hadde vært meg en glede å vært gravid:)) Men takk for tipset, er nok ingen fare for at jeg klarer å holde kjeft om at jeg er gravid så lenge. Kommer jeg over 5 uker uten at dere vet der, er det flagging på gang her...hehe
FuriLaks Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Haha, trodde også at du var halveis i et skjult svangerskap! Kjempebra gjort, det ER vanskelig å slutte, prøvde i mange år, men sprakk alltid, ble gravid og nå er jeg en ikke-røyker for resten av livet. Håper jeg! Men ja, det var lettere enn jeg trodde også når man først skulle gjøre det. Masse klapp på skuldern og lykke til med å ikke sprekke NOEN GANG:)
pøber´n & je Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Det var jo det jeg håpet på iallefall. Vet jo hvor lenge dere har prøvd. Men regnet vel med at du hadde sprukket med nyheten før 20 uker ja
bente69;) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2007 Tusen takk jenter:) Tenk om jeg hadde blitt like flink til å bli gravid, det hadde hvert noe det:)))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Vi kan jo heie litt på dere der også, kan jo hende det hjelper??
bente69;) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. juni 2007 Takk for det:) vi trenger det virkelig i bli gravid prosjektet. Etter flere mnd med hormoner(pergotime) og 25 pp bak oss, trenger vi nok hjelp fra alle som kan hjelpe. Men jeg gir ikke opp enda, det må da fortsatt være håp:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Så lenge det er liv er det håp... Og jeg har mange i omgangskretsen som har startet på førstemann nå. Og flere av de er 39-40+. Så det er bare å holde det gående. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå