Gå til innhold

litt trist:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

d er så trist når man føler at man er alene om å lage et barn...

sambo sier at han ikke gler sei..men gruer sei heller ikke...fordi han ikke prøver å lage et barn..(han mener vi ikke er prøvere,men bare ikke brukere av noe),at jeg er den som prøver..men d er jo klart jeg prøver å bli gravid når vi ikke bruker noe,å jeg vill ha barn,å han vill ha barn...men han klarer ikke glede seg før der er noe.

men d er jo veldi trist at d bare er meg som er spent på va testen vill vise. d er nesten sann at jeg ikke vill si til han når jeg skal teste å ikke. bare gjøre d..å så heller fortelle han d vist den er positiv:)

et lite syte innleg d her:/ måtte bare si d til noen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er litt uvirkelig for han enda? At han ikke helt greier å engasjere seg for noe han ikke helt enda forstår? Bare det jeg tenkte med en gang da.

Tror du ikke det kommer til å forandre seg når testen viser positivt da? Eller ihvertfall når det går opp for han at det er en liten baby inni der?

Skjønner det føles sårt for deg. *klem til deg* Håper det bedrer seg :)

Skrevet

jo ja...d er nok d.. han sier han gleder seg til jeg blir gravid..å d er som han sier..at d er jo med meg d sjer...så d er klar d er spennende for meg:) men hadde vært litt kjekkt om vi kunne vere spent ilag:) men d er vell sann man har venninder for:D hehe!!!

jeg gler meg ivertfall VELDI til magen bjynder å vokse,å man bjynder så smått å kjenne små spark der inne:D ÅÅÅÅ som jeg gler meg...men jeg synst d tar så lang tid:/ skulle øpnske jeg var d nå!!!! d er så kjedeli å gå å vente:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...