oftebustat Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Sitter her og skal skrive på kortet til morgendagens brudepar... Hva skal jeg skrive, skulle gjerne hatt noe med litt " umpf" i Kanskje ett vakkert lite dikt.. ?
smakk Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Se solen i hverandre Når det regner som mest Lite og enkelt, men vakkert synes jeg ) Eller noen av disse kanskje? Til Brudeparet Se hver morgen Som en dyrebar gave Fra hverandre Og hver kveld- Som en inderlig takk Den kjærligheten vi gir , er den eneste vi kjærligheten vi beholder Hva er kjærlighet? Det er en egen følelse, den du bare får, når du åpner hjertet ditt og en annen i sentrum står. Det er et ømt og kjærlig smil, bare ment for deg. Når utfordringer kommer til, hjelper den deg i vei. Det er et blikk i øynene som sier "jeg forstår" Den stille gleden du føler når noen stryker ditt hår. Delte minner og drømmer. Kjærlighet gir lys og kraft. Det som er lykken i mitt liv er at jeg kan dele det med deg... dele håp og drømmer, gleder og vennskap - og mest av alt kjærligheten. Og hvis du vil tulle litt; Lykke på reisen begge to Men jeg kommer etter sa storken og lo Håper det er noe her du kan bruke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå