silhah og emilie Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 eeendelig, er jo helt uttørket nå så nå kommer dere til å bli lei av meg jenter:) å så deilig å se dibs herlige side lyse mot meg *knis* må si jeg har savnet dere ja
silhah og emilie Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 laderen til laptopen min har vært ødelagt men nå har jeg endelig fått ny:) samboeren min har egentlig vært litt fornøyd da for huset har vært mye mere shina enn til vanlig haha
FuriLaks Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Heeeeeeeeeeei!!!! Blir jo så j..... avhengig av DIB, får nesten abstinenser etter én dag uten. Så skjønner åssen du har det:)
Blomsterenglene Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Ok.. jeg har hvert uten data i en uke nå.. har holdt på å gå på pinnen her!!
silhah og emilie Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 ja det har vært helt forferdelig, har tatt meg selv i å tenke, åå det må jeg si til jentene på dib eller spørre om..åsså neeei det kan jeg jo ikke hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå