Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 HJELP!! Skal akkurat til å bake brownieskaka di, men det står ikke noe om hvor mange egg jeg skal bruke??!! HJELP!! Krise... *hehe*
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juni 2007 Åååååå, er du ikke her? Snufs... Dårlig gjort å friste med DEN herlige oppskrifta, men ikke oppgi antall egg da... ;-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Vanlig er jo mellom 2-3 egg =) Meeen, gå inn på www.detsoteliv.no - DER blir man fristet der
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Hehe, ja der inne er det KJEMPE skummelt å være!! Uff, nei.. Får vel gå å legge meg i stedet for å spise brownies da! Snufs.... ;-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Prøver igjen, jeg... Er du her i dag da?
Lykkeliten og jeg Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Det skal være 6 egg. Ganske mye, for det er til en langpanne, så det blir masse brownies =) husk å ikke bruke mixer, bare røre dem med visp eller noe =)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2007 Yeey, der var du! :-) Skulle bare innom en snartur for å se om du hadde vært her! Hehe, hadde tenkt å bruke 3, så det var bra jeg så svaret ditt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå