Gå til innhold

Noen som har p-stav her????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt inn min for en stund siden. Burde hatt mensen, men ikke kommet. Ingen tegn på at den kommer heller. Er ikke gravid...

 

Er det vanlig at den uteblir.......... gjør absolutt ingenting. Endelig kanskje et prev. middel jeg tåler og som jeg ikke har uregelmessige blødninger av...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde man skulle miste mensen av den jeg? eller har jeg misforstått?

Skrevet

Det er ganske vanlig at en mister mensen med p-stav. Jeg gjorde det ikke, fikk 21 dager mellom siste og første dag i stede :o(

Skrevet

Mensen regulerer seg ofte etter en tid. Jeg satte den inn for to år siden, og hadde litt uregelmessig mens etter noen mnd, der det gikk lang tid i mellom, jeg blødde lite, av og til ofte i noen sykluser. Men godt og vel det siste året har jeg kunnet stille klokka etter mensen. Og mengden blod er gått betraktelig ned i forhold til før. Så det stabiiserer seg nok. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...