nickoline og supermann Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har satt inn min for en stund siden. Burde hatt mensen, men ikke kommet. Ingen tegn på at den kommer heller. Er ikke gravid... Er det vanlig at den uteblir.......... gjør absolutt ingenting. Endelig kanskje et prev. middel jeg tåler og som jeg ikke har uregelmessige blødninger av...........
LisaColli Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 trodde man skulle miste mensen av den jeg? eller har jeg misforstått?
Nit@™ Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Det er ganske vanlig at en mister mensen med p-stav. Jeg gjorde det ikke, fikk 21 dager mellom siste og første dag i stede (
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Mensen regulerer seg ofte etter en tid. Jeg satte den inn for to år siden, og hadde litt uregelmessig mens etter noen mnd, der det gikk lang tid i mellom, jeg blødde lite, av og til ofte i noen sykluser. Men godt og vel det siste året har jeg kunnet stille klokka etter mensen. Og mengden blod er gått betraktelig ned i forhold til før. Så det stabiiserer seg nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå