~Fanta~ Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Sjaman den vakre, fra lang oppi nord. Energisk dame, og trebarnsmor. Kan hun hjelpe noen andre, er hun aldri i tvil. "Send meg en PM,så gjør vi en deal"... Kortene legger hun dag og natt, hva fant hun igjen etter uker? Jo, hun fant en katt! Dypt var den savnet, men alt er nå bra. Takket være evnene, Sjaman er så heldig og ha..! Meg har hun hjulpet, på de tyngste dager. Med evner og kort, og masse humor på lager! Jeg er glad og stolt, og føler meg priviligert. Å få kalle Sjaman for "min venn", for nå og i all evighet..! Dette diktet er til deg min venn. nyt drinken din nå, vi to snakkes jo igjen. En ting skal du vite, du er unik. En spesiell person, og ingen er deg lik! Sjaman du gir alltid så mye av deg selv, så kos deg nå, og ha en deilig kveld! Klem fra Fanta... Hihihihi.....
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Klem til deg...nå går det på vann her altså...thihi...3 drinker på en kveld er max...hihi...tror alle at jeg er et fyllesvin jo her på dib...fniser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå