balsam Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 pakke for å flytte!!!! har bare tatt den store reolen i stua og veggene, og det ble 4 store esker og endel poser!!! jeg kan ikke fordra dette!!! huff, og så tomt og trist det er uten noe på veggene!!=(
Hønemor&guttaboys Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Ah.. vet!! Vi skal begynne å pakke snart, flytter om en måned.. og gjett om jeg gruer meg til pakkinga! Sist vi flytta hadde vi èn unge mindre, det er to år siden. Da pakka vi alle ting og tang i bananesker, og det ble over 60 esker.. pluss alle møbler! Måtte leie en stoor trailerhenger vett.. Og jeg tør ikke tenke på hvor mye det blir nå.. :S Uff.. vi får satse på at det blir leenge til neste gang!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Det er ett slit. Utrolig mye rart en sparer på =0). Masse lykke til med flyttingen.
Kosemaisen :-) Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Uff,skriver under her.Vi har kjøpt nytt hus som vi overtok i dag.Og jeg er sååååå stressa og sur,for dette er mye jobb gitt!
FuriLaks Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 I KNOW!! Vet akkurat hvordan du her det ja... Sitter og tar meg en velfortjent pause her på dib med en iskald pils og har kun søppelsekker og pappesker rundt meg. Vi må pakke alt ferdig i kveld, så det er klart for flytting i morgen, heldigvis er det mange som vil hjelpe til i morgen! Jippi! (Alle vil bære, ingen vil vaske, kan du skjønne det? ) Lykke til med resten av nedpakkinga, tenk på hvor koselig det er å pakke ut i forhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå