Gå til innhold

hva hadde dere tenkt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

du er i byen med sambo, og du merker at butikkdamen smiler til samboeren din..godt smil liksom.. og du spør etterpå om han kjenner henne og han sier ikke så mye. Du spør om det er en han har hatt noe på gang med tidligere..opg han sier han vet hvem hun er fra byen, mulig en venninnme av en han har holdt på med..husker ikke helt liksom..

Jeg fikk så ekkel følelse idag, kom med datteren vår i bæresele og merket det var noe i luften..ble skikkelig sjalu. Konfronterte han med det da vi kom hjem - sa rett ut at når man liksom ikke husker en person mean siler til, så er det noe man skjuler. Hvorpå han mener at jeg lager så mye ut av alt..

Er jeg unormal? vet jeg er følsom, men føler det var noe i luften - hun smilte så veldig..og sambo husker henne bare fra byen........ og det er så ekkelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er følsom, noe som er normalt når man har en liten baby. Å ja sambo'en din har en fortid, noe som også er normalt.

-ikke alt man vil legge for endag, vøttu. Men kan jo hende hun synes han er kjekk, og at han såvidt husker henne...

Skrevet

Takk for svar;) ja, er følsom, men han har løyet til meg tidligere..har vært sammen 5 år nå, så merker når han prøver å unngå et samtaletema! slik somn idag.. jeg vet at han ikke var jomfru da jeg møtte han, så selvfølgelig er det damer i byen han har hatt seg med, veldig mange og regner jef med. Men at han skal skjule og liksom ikke husle blir så mistenksomt syns jeg,,vet jo godt hvem flere av x hans er..

Skrevet

Hmm...kanskje det var en flau opplevelse...nei jeg har jo ikke peil.

-du får ta ham med deg flere ganger, å analyser blikkene, SNOK, men dette må du jo finne ut selv, men ikke heng deg opp i det, blir så "ekkelt" å være til da..Kan jo være som han sier ikke no. Vi kvinner blir har jo en tendens til å være overfølsomme til visse tider....

Skrevet

hehe, analysere blikkeme ja, hehe..det hadde tatt seg ut ja!! ;)

ja, vi er vel det..

Skrevet

Hva går den ekle følelsen på da?

- tror du han er utro?

- tror du hun er en gammel flamme?

- er hun den første kanskje?

- er hun noe han skammer seg over?

- har hun forfulgt ham?

- har han avvist henne

- er han forelsket i henne

- har hun tatt ham på fersken med noen?

Prøv å sett ord på følelsene dine og hva mistankene dreier seg om. Deretter snakker du med samboeren.

Skrevet

hm..jeg vet liksom ikke.. men hun stod vel ti meter fra oss, og da jeg kikket rundt og så hennes smilende (veldig smilende) blikk mot sambo, og jeg sto jo i nærheten av han så jeg "møtte " jo det smilende blikket jeg og.. Jeg sa til sambo med engang at "kjenner du henne eller? det var da fælt som hun smilte til deg.." - ble han sånn rar..og sa først at han kanskje kjente en venmninne av henne, han var iukke sikker..men da vi kom hjem sa jeg til han at jeg ikke mistenkte han for noe som helst, men for meg virket det som om det var noe han skjulte for meg..og da sa han at han kjente henne fra byen, hadde aldri pratet med henne eller gjort noe med henne, bare visste hvem hun var fra byen....OG det var jo liksom en annen forklaring også enn den han kom med først.. og sambo virket litt flau, "rar" da vi var i butikken..

Ja, jeg er veldig til å tolke - og ofte ligger det noe i det..

skal sies at jeg ikke klarer å stole 100 % på sambo pga han har løyet før, men aldri pga damer..men han har løyet, og selv den dag i dag nekter han for det.. så i utgangspunktet har jeg problemer med å stole på han..

ANG DEN EKLE FØLELSEN: er vel sjalusi, for det var en pen jente, men vet jo selv at jeg har utseendet med meg..men tror ikke han har tid til å være utro..var en gammel flamme jeg tenkte - men dette nektet han for - 'og det som gjør meg mistenksom er jo når han ikke ka være ærlig å svare det..hvis hun var det selvfølgelig!! når han evt ikke kan det - så føler jeg det er noe han skjuler..

Om hun har tatt han på fersken?? at jeg ikke eksisterer liksom? tror ikke han har tid til et forhold til..

Og sambo går bare i forsvarsposisjon og blir sur om jeg spør og graver.. vi har dårlig kommunikasjon på akkurat det område.. dessverre!

HI

Skrevet

Kan jo hende hun kjenner samboeren din litt og smilte slik til han fordi hun syns det var koselig å se at han har deg og fått barn... Det syns jeg høres mest sannsynlig ut. Om HVIS han har hatt et forhold til henne og ikke vil si det, så gjøre vel ikke det så mye?

Skrevet

Nei, selvfølgelig har ikke jeg krav på å vite alt om hva han har holdt på med før vi ble sammen, MEN han har aldri skjult noe ang x`er før..jeg har til og med jobbet med ei av de..og det er derfor jeg kanskje reagerer litt, fordi han aldri har hatt problemer med å fortelle om slike ting før...det var først det tilfellet igår at han liksom ikke helt husket henne...

Ja, jeg er følsom, og sjalu og sikkert teit;) kan ikke noe for det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...