Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Har akkurat orientert meg litt på disse sidene. Men tror jeg rygger meg sakte men sikkert ut igjen. Skravle var desidert verst. Muffinsoppskrifter, middagsservise og jeg vet ikke hva. Er det dette unge kvinner i dag er opptatt av? Trodde samtalene her inne skulle være mer utfordrende.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Da har du kommet til feil plass gitt.. For her er mest bare gamle kjærringer. Men jeg er HELT enig med deg jeg hi.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Hvorfor ikke legge innlegget på skravle, siden du likevel skal rygge deg sakte men sikkert ut igjen?
Cat.68 Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Nei, men ifra slutten på 60 tallet, duger det ??
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Uff ungdommen nå til dags.. Barberer høna gjør de også.. og klager på mufinser og andre kokkekunster samt barneoppdragelser osv osv.. Nei pell deg ut igjen..husssj...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Nå er det da ikke bare ungdommer som barberer de intime soner da, Yppie!! Muffins smaker dritt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå