Mockanin Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Noen som vet hva et koster å sende en simo kombivogn i posten?
SuperJessie <3 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 MEN FOR GUDS SKYLD, pakk den inn i MANGE lag med bobleplast og gråpapir utenpå.. og skriv med store bokstaver FORSIKTIG utenpå! jeg har brent meg på dette før..posten bare kaster alt rundt!
Mockanin Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 takk for svar. Hvordan pakker man egentlig noe sånt? Demonterer hjul og hele sulamitten?
SuperJessie <3 Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Ta av hjulene og legg de i en plastpose oppi selve vogna. Bruk masse plast på de greiene der hjulene sitter så ikke andres pakker blir ødelagt. Teip godt. Pakk vognen inn i mange lag bobleplast, både på siden, over, under, ja over alt. Sånn svær brun teip funker som rakkern! Og ta gråpapir rundt, evt tre svarte svære søppelposer. Også sender du den som norgespakke. Den koster som sagt rett over 300 kr å sende og vekten er pluss minus 21-25 kg (hvis det er en kombivogn)
Mockanin Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 takk for tips.. men 21 kg. Var så¨sikker på at jeg fikk høre at vogna veide 14-15 kg når vi kjøpte den
GIKA Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 jeg betalte 276 kr for emmaljunga duo edge,men fysøren så svær og vanskelig å pakke inn...
SuperJessie <3 Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Ja men hjulene veier i tillegg til vogna..
Ella i farta Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Sendte akkurat en simo bagvogn...det sikreste og det beste for meg da var å sende den i to separate pakker...først pakket jeg bagen med masse bobleplast rundt og teipet masse. Så tok jeg sort søplesekk rundt og teipet den og... Understellet tok jeg av hjulene på og la dem på shoppingsaken..pakket papp rundt hele som jeg teipet...vanskelig å finne eske som passer. Så tok jeg søplesekk rundt der og...prisen ble 319 kr for begge eskene tilsammen i frakt. Vogna kom trygt frem og kjøperen var fornøyd...så den overlevde posten. Så lenge pakken er godt nok pakket, inkluderer en vanlig fraktpris forsikring ved skade opptil 10 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå