Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 skal til kreta på solferie å må ha noe å lese på stranda/ved bassengkanten. Liker best thriller/spenningsromaner men alt kan prøves ut
BettyBoob Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Donna Tartt - Den hemmelige historien. Super bok!!! Spenning nok der
Gjest otilie79;) Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 På flukt og Aldri mer fri av Liza Marklund anbefales!!!)
Hææ? Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Liker du krim bør du absolutt lese bøkene til Jo Nesbø.Han skriver utrolig spennende!Perfekt krim etter min mening.Også Henning Mankell har god krim.
suseduse Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 hvis du liker hu, så er annekat sin bok bra... husker ikke helt hva den heter, men er no"krig og fred og sånt" el no... satt og smilte hele tida når jeg leste den.. hvis du liker spenning er bøkene til dean koontz bra...
FuriLaks Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Jeg anbefaler Berlinerpoplene på det sterkeste! Fortsettelsen heter eremittkrepsene, de er fantastiske begge to. Går og venter på at den 3. og siste boka skal komme, gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå