Gå til innhold

glattbarbert uten røde prikker, noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så misunnelig når jeg er på gymmen og ser andre jenter med nydelige, glatte venusberg.....hvordan går det an å få det til? Jeg har følsom hud (på hele meg), og det er sjelden jeg ikke får prikker eller kviser når jeg fjerner håret. Har prøvd brasiliansk, fikk prikker og kviser- barbering fører ofte til prikker (og klør så sinnsykt etter en dag eller to), har en sånn som napper hårene ut, den er egentlig det beste, men vanskelig å komme til overalt (jeg får dessuten prikker av den også, men mindre enn ved voksing). Har ikke forsøkt kaldvoks så mye, sånne man kjøper på butikken, mener jeg. Men der er det også vanskelig å komme til, synes jeg. Har ikke sinnsykt mye hårvekst, men det er jo litt klønete å få vekk det lille på innsiden av lepper og bakover med voks og den lille maskina.

Vet noen om typer voks som passer for veldig sensitiv hud, kanskje? Andre råd for en prikkfri liten mus?

SUKK!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man får kjøpt middel å ta på etter barbering, hør i hudpleiesalonger de utfører voksing!! hadde samme problemer som deg med brasiliansk, så ut som jeg hadde byllepest...ikke akkurat stilig!! Men heldigvis ikke sånn med barbering!

Skrevet

du får kjøpt en antibakteriell gele på kondomeriet.no (sikkert andre steder også), samme som dildo-rens. Bruk den rett etter barbering og gjerne dagen etterpå også. Jeg sverger til denne for å unngå kløe og røde nupper!

Skrevet

Invit Rens som du kjøper på steder de selger vibratorer. Bytt blad ofte og rens høvelen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...