LivetErEnLek Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Har aldri hørt om det jeg, og aldri opplevd det med mine katter heller. Men ei venninde av meg ringte og spurte om hva man skulle gjøre. Den blødde så mye at de ikke kunne ha den ikke og det sprutregner ute. Er dette vanlig eller er den syk?
Odine! Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Katter har løpetid, de menstruerer ikke. Hvis katten blør, må den til dyrlegen.
mam <3 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Joa, katter har faktisk mensen. Men det er så lite at de liksom vasker det bort etterhvert. Det er ikke sånn at man legger merke til det. Men at katta hennes blør mye synes jeg hørtes rart ut... Tror kanskje hun må prate med en dyrlege.
LivetErEnLek Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 uff, det høres ikke bra ut. Hun elsker den katten, får ikke håpe det er noe alvorlig :-( Har du peil på hva det kan være?
mam <3 Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Eller kanskje de ikke har det likevel? Men det har jeg hørt. Men de burde nok ringe dyrlegen ja.
Odine! Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Kan godt være de har en slags "mensen" - hvis de ikke blir befruktet etter løpetid - men katta vår hjemme da jeg var liten blødde aldri fra kjønnsorganet.
Leo's mum is doing fine :o) Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 cats dont have menstrasjon, male cats have small barbs on their dicks, so when they have sex it stimulates the eggs to come out, they only ovulate when they have sex, so they dont have cycles like we do. sex is painful for female cats, thats why they howl so much, and why the male cat has to bite onto their necks. I would contact the vet if its bleeding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå