lilja70 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Lette etter en side, men kom bare til noe helt annet, med en adresse som var til forveksling lik den jeg lette etter, og et innhold som ... gubben min ville likt (Båt og motor!). Eksperimenterte litt med .no/.net/.com Så dukket dette opp, på ramme alvor, er det mulig? : Her slutter internet Siden du ser etter, er stjålet, eller er rett og slett sluttet her og kanskje funnet seg en annen server. Kom deg ut av stolen og finn på noe annet!! -------------------------------------------------------------------------------- Prøv noe annet, f.eks: Klipp plenen din, hvis du ikke har egen plen kan du hjelpe en gammel slektning, kjenning eller nabo. Pante flasker, kjelleren/boden din er jo full av flasker og annet rot. Klikk totalt. Klikk bare litt. Kjør motorsykkel. Kast pc'en ut vinduet. Ingenting, gjør rett og slett ingenting. Bak en kake til din kjære. HTTP 666 - Finn på noe annet! Hva gjør jeg? Følger jeg rådene? Et av dem? Flere? -Den som lever får se;-) -Håper dere har en fin kveld, jeg ser på nrk, med pc'n på fanget og ungeskrik i stereo.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Gjør som meg, vær en rebell og skit langt oppi hva du blir bedt om.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Sorry...men var ikke helt med på dette, jeg.......ææææh =0/
lilja70 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 ... du vet, vanligvis står det "the page you are looking for can not be found (osv osv osv)" -Men dette var hva jeg fant;-/ -Internett finnes ikke lenger, liksom??? Hå hå, trodde de lurte meg, gjorde de!!!
lilja70 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 Nei, og bra er det! -Tenk om jeg hadde klikka helt, eller verre, klikka bare litt??? Høh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå