Hææ? Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Har nettop begynt på den,og den virker helt fantastisk,men ikke akkurat lett sommerlesning...Den virker forferdelig sterk og opprørende.Noen som har lest den og vil dele sine tanker,synspunkt om boken? Gjerne også anbefale andre gode bøker!
smakk Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Beloved er en utrolig sterk historie. Ikke akkurat hyggelig, men virkelig verdt å lese. Der minte du meg forresten på noe, jeg må prøve meg på Paradis av henne igjen. Begynte på den to ganger for mange år siden, men ramla av samme stedet begge gangene så vidt jeg husker.. Mista tråden tror jeg. Har du lest den? De blåeste øyne av Toni Morrison mener jeg å huske at var bra. Det var den som fikk meg til å kjøpe de andre av henne. Jeg liker Paula av Isabelle Allende godt. Litt svulstig til tider kanskje, men veldig gripende. Lars Saabye Christensen er også bra, liker spesielt Maskeblomstfamilien. I en helt annen kategori er jo DaVinci-koden og Engler & demoner, men jeg synes de er ypperlig spenningslektyre om sommeren.
Odine! Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg begynte å lese på den da jeg var gravid. Da var den litt for tøff for meg (barnedrap), men jeg har lyst til å prøve meg på den igjen.
Hææ? Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg må si at jeg nå har kommet til ca. side 70 i boken(Beloved) og jeg vet nesten ikke om jeg orker å fortsette.Den går så sterkt innpå meg.Men samtidig er den så godt skrevet og historien drar meg inn så jeg klarer nok ikke å slutte.Har ikke lest noe annet av henne,så da har jeg kanskje flere gode bøker i vente etterpå!Jeg elsker John Irving jeg da,han er bare mester i absurde,komiske,alvorlige og fantastiske historier.
Hææ? Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Ja det er noe av det som gjør at jeg kvier meg for å fortsette,siden jeg vet hvor det bærer med historien....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå