Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Var på visning i går. Og spurte megler hvor mye selger ville ha for huset om han solgte det før den ofentlige visningen.. Fikk et tilbud av selger og slo til med en gang Så skal skrive kjøpekontrakt til uka... Og så begynner opppussingen. Må skifte kjøkkeninnredning, legge nye gulv og male alle rom. Men nå slipper jeg endelig maset med å leie, å kan betale ned på mitt eget hus. Så får guttungen en egen hage som stort sett er inngjerdet, så han kan løpe inn å ut.. Nei nå blir det bra fremover
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Så bra :-) grattulerer så mye :-) jeg vil også ha!
så var vi 4 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Kjempe flott, blir nok deilig å betale til seg selv kan jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå