Gå til innhold

Kjøpt meg hus :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på visning i går. Og spurte megler hvor mye selger ville ha for huset om han solgte det før den ofentlige visningen.. Fikk et tilbud av selger og slo til med en gang :)

 

Så skal skrive kjøpekontrakt til uka... Og så begynner opppussingen.

Må skifte kjøkkeninnredning, legge nye gulv og male alle rom.

 

Men nå slipper jeg endelig maset med å leie, å kan betale ned på mitt eget hus.

 

Så får guttungen en egen hage som stort sett er inngjerdet, så han kan løpe inn å ut.. Nei nå blir det bra fremover :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :-) grattulerer så mye :-)

 

jeg vil også ha!

Skrevet

Kjempe flott, blir nok deilig å betale til seg selv kan jeg tro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...