Gå til innhold

savn!! (kort dikt/stil om å savne den ene..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ha deg hos meg.. kjenne varmen din..

Du sitter foran meg med det nydelige smilet ditt, din sjarm og det spøkefulle glimtet i øynene..setter meg foran deg for å ta inn synet av deg, har lengtet så lenge etter å ta på deg, kjenne varmen din.

Fletter fingrene mine inn i dine for å knyte ett bånd, løfter hånden din og legger den mot brystet mitt slik at du kan kjenne hvor hardt hjertet mitt banker, tommelen din stryker så mildt og forsiktig mot den skjøre huden der..

Knepper opp skjorten din, sakte nytelsesfullt.. Huden din så myk og glatt, kjent og kjær mot fingertuppene mine, det er så godt å kjenne huden din mot hånden min, stryker deg forsiktig over magen, skriver min lengsel i huden din for på nytt å lese den gang på gang..

skraper neglene mine over brystkassen din, som for å kjenne om du fortsatt tåler samme smerten du tålte den gangen for alle disse årene siden..

Må legge bånd på meg for å ikke sluke deg hel, for å klare å rolig nyte hele deg..

Trykker mykt min nakne overkropp inn mot deg når jeg lar leppene mine forsiktig berøre helsen din, fjærlett stryker jeg den oppover mot pulsen som banker under øret ditt og trykker munnen mot den som for å suge til meg liv..

kjenner hendene dine gli langs ryggen min, lett, kjærlig og mykt, armene dine rundt meg som om de aldri har gjort annet.. du knyter de fast rundt meg som om du ønsker å bli hos meg for alltid, knyttet fast til meg..

Biter forsiktig i halsen din og ett nesten lydløst stønn passerer leppene dine så smertefullt tennende.. Jeg kan se øynene dine gløde mot meg når jeg såvidt kikker på skrått opp mot deg, kan se du husker, minnes den gangen da vi var ukjente for hverandre men likevel prøvde sluke hverandre ildfullt, neste groteskt intenst..

Husker du neglene mine bore seg dypt inn i ryggen din mens du tok meg i eie?... alle disse årene.. vi har aldri glemt de timene med ild,torden og lyn..

Tungen min lager en sti mot øret ditt, leker seg langs kanten som en buktende slange... stryker hendene mine gjennom håret ditt, lugger deg lett og trykker meg enda nærere deg selv om nære aldri blir nære nok, vil bare komme så tett så tett som det er mulig å komme inn mot hjertet ditt, krype under huden din som en besettelse og være ett, endelig bli hel på en måte jeg aldri kan bli uten deg.. det brenner mellom oss, så vi smelter mot hverandre, hjelpeløst, uten evne til å motstå det vi kan gi hverandre..

fingrene mine glir opp langs ryggraden din,stryker over de tynne strekene jeg for flere år siden merket deg med.. tynne arr fra neglene jeg klorte oppetter ryggen din i brennende lidenskap, leker lett opp mot nakken din og fletter seg inn i håret ditt..

dine fingre er allerede låst i håret mitt, som om du eier meg, jeg vil la deg eie meg.. alltid

Klarer snart ikke beherske meg, hendene mine drar på oppdagelsesferd på en kropp som allerede er kjent og kjær men likevel så ukjent, myke lyder sniker seg ut av munnen min , inn mot øret ditt..

presser leppene mine såvidt mot dine for å erte, trekker meg unna gang på gang til du ikke klarer mere og hardt trykker leppene dine mot mine, jeg drikker deg som en tørstende kvinne, du er min brønn av drømmer.. slikker deg over underleppen for så å bite lett i den, du er min og jeg ønsker aldri å slippe deg fra meg, du holder så trygt rundt meg slik at det såvidt er mulig at det er luft mellom kroppene våre, tett i tett, hud mot hud så nært som vi kan komme..

Du låser hendene mine bak ryggen min, for så å utforske det jeg villig vil gi deg.. kjenner leppene dine stryke over hele meg mens håret ditt kiler meg lett, tungen lager en sti som du deretter lar fingrene følge nesten smertfullt sakte.. Vi sitter fast sammen i vår egen lille verden, ute av stand til å slippe fri...låst fast til hverandre, ett hellig tidløst løfte, vi kommer aldri til å glemme...

Jeg savner deg!!!!!!alltid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott skrevet!

Har du vært og besøkt han kompisen din eller?? hihihihi ;O)

Skrevet

takk:) haha ja jeg var å møtte han, men det var vel årets nedtur og turn off i ett altså, null kjemi, alt av følelser og kjemi fullstendig borte:P haha:)

Skrevet

Jeg synes jeg leste ett eller annet om noe sånt.

Ikke alltid at det er gull det som glimrer!

Du er ihvertfall skikkelig flink til å skrive!

Skrevet

haha ja herregud det var bra nedtur, men han er en fin venn sånn ellers da:)

tusen takk for det:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...