manonym Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Gutten min er snart 5 måneder, og får bare melk enda (mm). Han har frem til nå hatt minst en bæsjebleie om dagen, og ofte til noen lunde samme tidspunkt på dagen. Idag derimot har han ikke hatt noe... Har presset og presset siden i natt men det kommer ingenting. Er dette vanlig? De kan vel ikke få hard mage o.l. når de får mm?
BizziBee Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hard mage kan de absolutt få, men det er derimot ikke uvanlig at barnet ikke bæsjer på en dag så lenge man ammer. Forsøk med litt lett massasje og press beina hans forsiktig mot magen når han ligger på ryggen. Det kan være med på å lette på trykket:) Kanskje du har spist noe som du ikke har spist tidligere? Hvitløk kan gi hard mage f.eks. Datteren min bæsjet 1-2 ganger i uken helt til vi begynte med fast føde.
manonym Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Nei har ikke spist noe jeg ikke pleier å spise, og ikke hvitløk=) Synst bare det er så rart siden han til nå har hatt minst en bæsjebleie om dagen..
90210 Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Babyer kan gå opp til 1 uke uten avføring uten at det er farlig Men overstiger det 1 uke ville jeg kontaktet lege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå