candyland Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 hva jobber dere med? trenger litt inspirasjon...
BettyBoob Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 sykepleier på privat ØNH klinikk. Jeg trives ikke på store sykehus...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jobber med unge veldig syke på sykehjem. Omgjør den avdeiligen nå til bolig. Stoooorkoser meg=0) Masse lykke til meg jobbvalget =0)
Sentralstøvsugeren Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Barn med spesielle behov............mer givendes jobb skal man lete lenge etter:):)
FuriLaks Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Barnehage, er foreløbig assistent med flere år på disp som avd. leder, liker ikke å bli nedgradert til assistent igjen gitt, så SKOLEN NESTE!! Men det er få jobber der man blir møtt med klemmer, masse smil og ekte begeistring for at akkurat du kommer på jobb! Helt fantastisk spør du meg:)
somm@r Skrevet 29. juni 2007 #16 Skrevet 29. juni 2007 Lærer. Mange lærere som klager og klager, men jeg elsker jobben min. Trives sammen med elevene, synes de gir så mye tilbake.
Korse76♥ Skrevet 29. juni 2007 #17 Skrevet 29. juni 2007 kundekonsulent, litt regnskap, salg + diverse
Kjel-Tring Skrevet 29. juni 2007 #18 Skrevet 29. juni 2007 tidligere i helsevesenet,trivdes i jobben,men ikke med turnusarbeid...så nå verdens beste jobb i barnehage!trives utrolig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå