Gå til innhold

dere som trives i jobben...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva jobber dere med? trenger litt inspirasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykepleier på privat ØNH klinikk. Jeg trives ikke på store sykehus... :)

Skrevet

Jobber med unge veldig syke på sykehjem. Omgjør den avdeiligen nå til bolig. Stoooorkoser meg=0)

Masse lykke til meg jobbvalget =0)

Skrevet

Lavterskeltstilbud for narkomane

Skrevet

Ped.leder på småbarnsavdeling:)

Skrevet

Sykepleier på sykehjem.

Skrevet

Barn med spesielle behov............mer givendes jobb skal man lete lenge etter:):):)

Skrevet

Hjemmesykepleien

Skrevet

Barnehage, er foreløbig assistent med flere år på disp som avd. leder, liker ikke å bli nedgradert til assistent igjen gitt, så SKOLEN NESTE!!

 

Men det er få jobber der man blir møtt med klemmer, masse smil og ekte begeistring for at akkurat du kommer på jobb! Helt fantastisk spør du meg:)

Skrevet

salgskonsulent/kundekonsulent..

Skrevet

Lærer. Mange lærere som klager og klager, men jeg elsker jobben min. Trives sammen med elevene, synes de gir så mye tilbake.

Skrevet

kundekonsulent, litt regnskap, salg + diverse

Skrevet

tidligere i helsevesenet,trivdes i jobben,men ikke med turnusarbeid...så nå verdens beste jobb i barnehage!trives utrolig godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...