_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Og jeg har 100 ting og gjøre før jeg legger meg, men orker ikke og bevege meg ut av soffan Har vært i byen i hele dag og handla klær til ungane, klippet gogutten min, leita meg ihjel etter mammaklær men fant ingen somm fallt i smak:(((( usj... Jeg har tørka støv og støvsugd og nå mmå jeg vaske golvene i begge etasjene, men er et ork for er så sliten, men må gjøre det for skal ha barneselskap i morra + at jeg skal bake kake i kveld... Sambo sa i stad at han kunne vaske ned, ååå det hjalp litt da, men usj så slapp:((( Noen som har litt energi og sende over til en utslitt hønemor???? Vanligvis blir jeg ikke for sliten en sliter ed ryggen og kneet mitt:((( Blir aldri bra i kneet så må leve med et vondt kne:(( Er vel pga lille nissen min at jeg blir så fort sliten.... *syte syte*
Sentralstøvsugeren Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Overskuddsstøv over sendes herved med ekspressen fra Tvedestrand:):)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Tusen takk da skal jeg prøve og få gjort noe:))) Ser der meg her inne med det første sååå SPARK meg ut igjen hihi Klemmer
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Sender deg masssse energi =0)
blond Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Hvorfor vaske før et barneselskap? Det er minst like skittent etter selskapet igjen, så spar en vask ved å bare vaske etter selskapet! Kake kan du kjøpe. Ikke ha så høye forventninger.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Gutten min vil ha sjokolade kake og jeg vil vaske over golvene her, har hund så synes det er greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå