endaeintrønder Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Var på journalskriving på St Olavs idag,og måtte sitte med slike belter rundt livet,skulle sitte slik i ca 20 min,men 20 min ble til hele 2 timer gitt!!De var ikke fornøyd med hverken hjerteslagene eller bevegelsene,så de ville forberede meg på at kansje det ble ks idag,istedet for mandag! Jeg ble jo hel stressa,for lillegutt var jo til svigermor,uten noe som helst av klær og medisiner(han har nettopp operert ut mandlene og polypper da)og ikke har jeg pakket baggen min enda heller,alt er bare kaos:/ MEN etter 4 timer,så ble jeg "friskmeldt" allikevel,lillemor i magen har spilt oss et skikkelig puss idag da:) Takk og lov så var alt bra,og vi kunne dra hjem! SÅ,på mandag kl 7.15 skal jeg møte opp,fastende,og står som nr 1 da,så kl 8 blir blir jeg sikkert 2 barns mor TENK så fort tiden har gått!!!!Lykke til alle sammen,som skal føde eller ta ks her!!!!!*klæmm*
ninen Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hei! Lykke til på mandag! Kan jeg spørre hvorfor d blir KS på deg?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 lykke til!!!!....ikke kjekt når småtrolla spiller oss et puss altså,men det gikk jo fint:)
endaeintrønder Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 ninen:) takk for det du!Det blir ks pga min forrige fødsel som endte i akutt ks..Tar ikke sjansen på en slik fødsel til..Gleder meg masse til mandag ja:)
endaeintrønder Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 vr14:) ja hun var skikkelig lur der altså men nå får jeg allikevel helga til å forberede meg her,deilig!
ninen Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Bra at de ikke tar noen sjanser! Blir gøy dette da :-) Gleder meg til min tur, men d er en stund igjen enda da..
Yrha Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Lykke til, og gleder meg til å høre hvordan ks-opplevelsen din var. Skal selv på St.Olavs og ta ks i midten av juli
endaeintrønder Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2007 korsika:) takk for det!Skal legge ut info her jeg,når jeg kommer på nett igjen:) Snakket med både fødselslegen,anestesilegen og gynekologen da,og kjempetrivelige folk alle sammen!Hun fødselslegen har jeg hatt før da,for 3 år siden,og hun er kjempeflink!Gleder meg også til å ligge på nye St Olavs,med eget rom og greier,er jo SÅ fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå