BEA-77 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Har kjøpt en pent brukt vogn av den solide typen som er godt egnet til ruskevær og med god plass til vinterposer. Hadde tenkt å ha denne stående her hjemme. I tillegg ønsker vi å kjøpe en ny vogn, der viktigste kriteriet er at den skal være lett og ta liten plass i bagasjeromet, slik at der kanskje blir plass til hunden også. Ønsker selvfølgelig at den skal være stabil, sikker og lett å trille. Skader heller ikke om den er litt fancy:) Denne vognen hadde vi tenkt å ha liggende i bilen og dette blir vel egentlig handlerunde vognen det da. Noen som vil gi meg noen tips?
Amalie82 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Har kjøpt Brio Happy, og er kjemmmmmpe fornøyd!!
BEA-77 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Så at den vognen ikke klarte sikkerhetskravene i test gjengitt i siste utgave av gravid. Har de kanskje utbedret dette? Noen andre ideer?
Amalie82 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Det har de, og den ene tingen var en misforståelse. Du kan lese om det på Brios nettside. http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fbrio_net%2fnorge%2fstrollers%2fglossary%2fglossary%2fhappyinfo.htm?b=3 Jeg er i hvertfall superfornøyd!! Vi kjøpte den lyseblå og den var sååå fin! Også kjekt med compact understellet der hjula trekker seg sammen når du legger den sammen, og tar dermed liten plass.
Amalie82 Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Har du mulighet til det, er det forresten lurt å kjøpe vogn på Happyland på Svinesund. Der var det mange fine vogner utstilt, og billigere enn i Norge.
BEA-77 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 Da skal jeg ha denne i bakhodet når vi skal i butikken. Den ser jo veldig fresh ut da:) Takk for svar!
janus-guttemamma Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 det finnes for meg kun EN vogn nå: Bugaboo Cameleon Ingen over og ingen ved siden. Den er ganske dyr dersom du kjøper den i norske butikker, men kan anbefales å importere fra babytrader.eu. Da får du den for ca 6500 inkl toll og frakt. Den er kul, fantastisk å trille, god både som dypvogn (stor bag) og som sportsvogn. Jeg kan anbefale den på det aller varmeste.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Vi har emmaljunga city cerox 360 m citybag...virker som om den tilfredsstiller de kravene du stiller..du kan lese om den på www.emmaljunga.se
Mazza** Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Happyen veier mellom 11-13 kg....kommer an på hvilket understell du kjøper.
Løyyypeeee!! Skrevet 30. juni 2007 #11 Skrevet 30. juni 2007 Det virker som Easywalker oppfyller dine krav! Den er visst også perfekt som sportsvogn til barnet er ca 4 år. Det er endel å spare på denne vogna på Happyland, framfor i Norge, så sjekk denne også, hvis dere tar turen ) http://www.easywalker.nl/noo/index.html Lykke til!
*RutIetutt* Skrevet 30. juni 2007 #12 Skrevet 30. juni 2007 Signerer denne, janus-guttemamma:o) Den er lett og tar liten plass sammenlagt. Veier 9 kg med understell og bag - en får det vel ikke så mye lettere enn det uten at det er snakk om en paraplytrille.... Ut i fra de kriteriene dere har, er jo den perfekt!
BEA-77 Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2007 Takk for innspillene jenter. Da har jeg en hel liten liste som skal sjekkes ut når vi inntar butikkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå