Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Magen min blir bare helt hard når jeg har kynnere:)
*RutIetutt* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Kjenner magen strammer seg - den blir hard og jeg kan ikke kjenne babyen. Får press inn og nedover på en måte, nesten som om det er litt vanskelig å puste.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Men gjør det vondt i det hele tatt, eller ikke? Med kynnere altså.
*RutIetutt* Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Nei, ikke vondt - men jeg syns det er ganske ubehagelig....men kjente det bakover i ryggen og nedover bena her en kveld...det var vondt...men så gikk det over;o/
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 hvor tili får man kynner da?
Caelyn Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Mine kynnere er veldig ubehagelige og innimellom ganske vonde. Kjenner hele øverste del av magen strammer seg skikkelig, det presser noe voldsomt nedover (også på blæra) og det er ømt å ta på magen. Jeg begynte vel med kynnere (av mildere slag enn det jeg nevnte over) rundt uke 20-22 tipper jeg.. Men da kjente jeg bare magen ble hard og at det føltes litt "ekkelt".
enpå3ogenpå1 Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 jeg har også hatt endel kynnere. Magen blir helt hard, om ikke hele magen, så i livmorområdet. Men er ikke vondt og går fort over. Vet ikke helt når jeg kjente det første gangen, men det er nok en tre uker siden? Jeg er Er 19+3 idag.
Tussa og Sofie Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Jeg begynte å få kynnere i uke 17....kjennes som alt drar seg nedover og lager en steinhard appelsinstor kul nede i magen, rett over symfysen. Hos meg er de ømme ja og ømt i underlivet. Jeg kjenner når de kommer da, pga ømheten. Vondt å klemme på nedre del av magen....Har ca 10 slike om dagen. Like mye i ro som i aktivitet.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2007 hmm,lurer så på hva som er i veien hos meg da=P av og til kan det gjøre så vondt i magen at jeg tror hele magen skal ekspoldere, andre ganger er den ordentlig om og litt vondt ned mot underliver dersom jeg sitter rett opp å ned.. vanskelig å forklare men lurer så på om noe er galt eller om det skal være slik..?
Tussa og Sofie Skrevet 30. juni 2007 #12 Skrevet 30. juni 2007 Jøsses, høres jo rart ut at det skal være så vondt. Når har du neste kontroll da?
Caelyn Skrevet 30. juni 2007 #13 Skrevet 30. juni 2007 Kan være at det er noe helt annet, men jeg følte det litt sånn hvis jeg hadde store mengder luft i magen *rødme* Føltes nesten som om jeg skulle dø når det sto på Den ble plutselig litt hard, stor og kjempevond! Som sagt, kan være noe helt annet, men spør jordmor om du lurer/er bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå