Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Mine er litt ubehagelige...kjenner att de kommer på en måte.Strammer seg inne i magen og ståler oppover liksom....men ikke vonde vonde bare sånn ubehagelige på en måte. Kjennes litt ut som eg må på do på en måte...merkeli.Og hvor mange har dere for dagen...er der en grense liksom...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hei. Jeg har mye av det. Flere ganger om dagen. Så lenge de ikke er vonde og kommer veldig regelmessig går det greit. Jeg fikk veldig vonde og regelmessige i uke 33 + 3 og ble da lagt inn på sykehuset med drypp for å stoppe en event fødsel. Ta kontakt med føden hvis du er usikker eller lurer på noe. De er flinke til å hjelpe.
*RutIetutt* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg syns også kynnerene er skikkelig ubehagelige - kjenner godt når de kommer. Får press nedover og innover på en måte samtidig at magen blir helt hard og stram. Har kjent de siden uke 20 - er nå 36+3 og de kommer tett som hagl...spesielt om kveldene...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Kynnere skal vel ikke være regelmessige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå