Lille Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 MÅ et barn da ha på seg pensko eller kan han gå i sandaler med strømper? Lurer på om jeg er nødt til å kjøpe pensko. Bruker det aldri ellers. Han er 4 år!
Kristine :-) Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Dersom sandalene er nye og ganske fine hadde jeg brukt dem. Jeg har av og til kjøpt finsko på Fretex! Billige og lite brukt.
Lille Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Fretex var lurt! Kanskje jeg skal prøve der. Sandalene er nye men ikke spes fine, blir brukt i barnehagen hver dag ;-)
snuppa m 3 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Nei, det må du ikke. Iallefall ikke etter min mening. Det er jo sommer også... da er det helt greit med sandaler ja...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Småen her bruker pensko.. Han bruker de jo også når han er i bursdag, til 17. mai, julaften, nyttårsaften og alle juleselskapene i romjulen.
nickoline og supermann Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 du må ikke ha det, men selv har jeg alltid matchende antrekk.......... galskap. Bruk sandalene du!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå