Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner samboeren min så fælt, han er bortreist for 3 uker, men det føles som 3 år. Mon tro hvor mye jeg savner nærheten hans! Og det å ligge i armkroken hans og sniffe godlukta fra halsen hans,hihi...

Ikm er neste onsdag. Får håpe tanta holder seg langt vekke den uka. Så blir det ei ekstra fin overraskelse til hans hjemkomst :)

Har følt litt mer "gravid-symptomer" i de siste 3 ukene. Det murrer mer i underlivet, kvalmen har begynt litt tidligere enn ellers når det nærmer seg ikm, mer gassutslipp og magen er mer oppblåst,hihi, har hatt ei del stikninger på sidene av livmora og stikning i korsryggen....og tissa mer enn vanlig. Får da håpe at jeg kke innbiller meg disse symptomene.....atter igjen :P

Krysser fingre og tær for alle oss her inne

Ha en fin kveld damer og god helg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner akkurat hvordan du har det.. Sambo er også borte i 3 uker til nå.. Vært borte i 2 uker, men føles som en evighet.. Savner han sånn!!

:(

Gudskjelov så jobber jeg så da går tiden litt fortere :)

Kanskje snakkes på msn? :)

Skrevet

Takk for det, og kos deg du også :)

Skrevet

Ja,jobber litt her og,men hjelper lite det altså,hehehehe....vel ok...det hjelper litt da :P hehehe...

hvor er du fra i landet da kristka?

Skrevet

Ja, samme situasjon her.. Jeg også savne har så mye! Har mest lyst å legge meg ned å grine!! Den første uka er værst syntes jeg da..

Så er det tre uker igjen.

Jeg jobber 100% også, så får håpe tiden går forhåpentligvis fort! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...