Temmelig hemmelig Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 gutten vår er 3,5 år. Hvor er det egentlig meningen at han skal sitte ved middagsbordet? På hoved bordet ilag med oss (da vedsiden av besteforeldrene), eller litt lengere borte med tanter og onkler?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 dattra vår sitter ved mamman min,så hun sitter etter meg,pappa,mamma og henne:) da vet jeg at hun er i gode hender:) og jeg slipper å følge etter henne hele middagen
hund&barn@fullrulle Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Våre små er ikke med under middagen, men skulle de vært fikk de sitte mellom besteforeldre tror jeg for jeg ville ikke hatt det ansvaret på en slik dag.
Har to nydelige barn Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Vi har to barn. Besteforeldrene skal hver sin mellom seg.
CrazyCat Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Vi hadde gutten vår mellom besteforeldrene og onklene. Bestemora fikk hovedansvaret for ham. Han var 1 år.
grå :) Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 kommer nok til å ha malin siden av meg. moa blir plassert på midt-bordet sammen med resten av ungene. de 4 minste får de to eldste barna mellom seg (hhv 3,4,6 og 8 år på de minste og 14 og 16 på de to store). minsten til forlover blir plassert enten siden av henne eller mannen. evt mellom dem. kommer litt an på hvor god plass det er i salen og oppsettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå