Gå til innhold

Hvem skal teste seg i løpet av helgen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

* rekker opp hånda *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker opp hånda -halvveis* :)

Vel, skulle egentlig teste på søndag men tør ikke, siden jeg testet negativ for 4 dager siden..litt skuffa!!:( Tidlig kanskje.. ikm på søndag eller mandag...

Noe symptomer??

Skrevet

Nei egentlig ikke, men slutta på pillen for over en mnd siden og enda ingen TR, og siden jeg er invitert på en real fyllefest i morgen kveld tenkte jeg det sikkert er greit å ta en test først - så kan jeg jo håpe at jeg ender med å drikke rødbrus....

Skrevet

hvis ikke TR dukker opp så tester jeg igjen i morgen eller på Søndag.. har IKM i dag.. men testet negativt i går.. er så utålmodig att jeg ikke klarer å la være å teste=)

Har endel symptomer men er redd jeg bare innbiller meg de.. det gjorde jeg i hver måned i 12 måneder da vi prøvde på snuppa.

Skrevet

Har IKM søndag. Har allerede testet negativt to ganger. Litt overivrig, ja. Må kjøpe nye tester i morgen :-)

Skrevet

jeg skal teste i mårga el søndag. jeg hadde ikm på tirsdag..men jeg har faktisk klart å holde meg:D jeg har vert flink=)

men jeg har ikk særli me symptomer...bortsett fra at jeg er veldi oppblåst,å fått hare mage:/ å litt ømme bryster:)

men jeg får vente å sjå=)

Skrevet

Hei.. IKM søndag eller mandag?? Har hatt mens murringer siden mandag så er veeeldig spent denne gangen... Testet på torsdag men neg... står på CB sin test at en kan teste 3 dager før så har såååå lyst å teste i morgen.... men er så redd for å bli skuffet....

Skrevet

jeg er også redd for å få neg test...derfor har jeg ikke tårt å testa enda. hadde ikm på tirsdag:)

Skrevet

Testen var negativ...

Skrevet

skal teste i måren tidli=) e litt rart for eg sko hatt mensen i går elle i dag tidli å enda ikke fått den. pluss ette eggløsning tabellen sko eg hatt eggløsning 16.juni men eg va ikke me mannen min før 18.juni kan eg være gravid? hehe tenke på de heile veien for eg har ikke noen tegn til mens elle noe. har helt på å besvime ein gang. å har ikke ete så godt som eg pleie denne siste lille uken.

Skrevet

hadde el 20 juni å skal teste nok en gang i morgen tidlig. ikm er på mandag tirsdag :)

Skrevet

Jeg har IKM på mandag (tror jeg), og har allerede testet to ganger (en smule ivrig, skjøner dere ).Testet i dag og for to dager siden. Begge var negative. Skal nå vente til tirsdag før jeg tester, tenker jeg. Og kommer TR på mandag, så slipper jeg vel å teste på tirsdag i det hele tatt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...