Sommerfugl78 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har vært i butikkene og sett på stellevesker. Så en som var veldig fin, men den kostet nesten 1800 kroner.... Så da kom jeg til å tenke på om jeg skulle sy en !? Er det noen som har sydd en, har mønster eller mål eller vet hvordan den bør være inni? Eller burde jeg ikke gi meg ut på et slikt prosjekt...jeg vet jo ikke hvordan veska bør "innredes", mange lommer og greier... Blir kanskje mer jobb enn moro, og kanskje ender jeg opp med en lite brukervannlig stelleveske... Noen som har noen synspunkter ? :-)
rødt&blått Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Tenkte på det jeg og en gang, men endte opp med å kjøpe en vanlig veske i samme størrelse som en stelleveske som hadde samme farge som vogna. Den har to lommer utvendig og n med glidelås innvendig. Har holdt for meg i over ett år nå! -Bare et lite tips fra meg det her altså!!
Sheela-na-gig Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Jeg tenkte på det jeg og, men er ikke spesielt flink til å sy da...så jeg kjøpte også en vanlig veske, en sånn du bruker til håndbagasje over trillebagen....veldig stødig og robust, har ikke angret! Ikke så alt for dyr heller, tror jeg bare betalte 270 kr for den, men det var i Sverige da. Hvis du skal gi flaske kan det kanskje lønne seg med "spesialrom" til den? Det har jeg ikke bruk for :-) Det kan du jo eventuelt sy på selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå