snupp & mamma Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 jeg skjønne ikke hva det er.. jenta mi har alltid så treg avføring.. får sviskepure og malt i flaskene, men allikevel er hun så treig. nå er det 2 dager siden sist.. pleier å komme annenhver dag, men nå blir jeg selvfølgelig bekymret. hun viser ikke noe tegn til smerte, fiser som bare det og det kommer ingenting når jeg bruker febermåleren i endetarmen, men jeg er sååå oppsatt på at det skal komme hver dag, hvertfall annenhver fordi hs sier det er såå viktig og da blir jeg selvfølgelig bekymret!
Sjefsmegga Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Gammel er hun... Ingen av mine har had avfrøing daglig før de spiste fast føde... KUnne gå alt fra 1 dag i mellom til en uke..
snupp & mamma Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 hun er 6 mnd.. får, grøt, middag og mme..
En_av_hver Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Malt kan gjøre enkelte barn trege i magen:-)
MintCondition Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 ...om du har brukt termometer jevnlig for å hjelpe henne med avføringen kan du ha gjort henne en bjørnetjeneste også da. Om ungene blir vant til at bæsjen skal "stimuleres" ut så er ikke det helt heldig for de musklene som vanligvis gjør slikt.
snupp & mamma Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 okey..takk for tipset..kanskje jeg skal prøve å kutte ut malten takk for tipset.. jeg stimulere vanligvis ikke med temperaturmåleren nei.. har vell gjort det et par ganger på seks mnd, dette når hun har vært veldig sen etter anbefalinger fra hs for å se om hun er forstoppet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå