Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har en konto fra GE money bank som jeg betaler ned på. I dag fikk jeg brev om at saldoen er på litt over 9500,- På brukskontoen min har jeg 10 000, og mannen har 4600,- og får lønn (ca 25 000) om en uke. Jeg er fristet til å betale alt i dag med min lønn som jeg nettopp har fått. Er det veldig dumt? Husleie, lån osv kommer jo på mannen min da, men orker ikke ha den teite kontoen hengende over meg.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Betal halvparten nå...og lev forsiktig...ser du at du greier det tar du og betaler resten sist i mnd.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Takk for svar. Tenkte også å gjøre det men har så lyst til å bli kvitt den! Har slitt med økonomien en stund og tatt et krafttak på andre regninger og nå er den kontoen den siste store summen (bortsett fra studielån) som jeg har hengende over meg. Men er vel lurest å betale 5000 nå og resten neste måned... om ikke annet så blir det hvertfall kortere tid til den er nedbetalt.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Klem til deg...(om det er lovlig her på krangle) dette fikser du...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 På sånne spørsmål er det lov:) Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå