Gå til innhold

2,5 mnd sutter så på handa si..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har begynt og skikklig gnage på handa si, han er ikke sulten. Er dette normalt eller? også begynnt og sikle mye... hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørest ut som min gutt, det. Men han er nå 9 mnd og enda ingen tenner.. ;o)

Skrevet

det startet min gutt å med da han var 1.5 mnd. de begynner vist å sikle en del når de får tenner. har ennå ikke sedt noe til tenna jeg da. men de kommer vell snart. biter mye på handa å, er vell forde det er irritert i gommene.

Skrevet

Det gjør tulla her også. Hun er 13 uker, så like gammel som din.

Hørte at sånn kan de holde på i flere mnd før det kommer tenner.

Skrevet

Samme her, småen begynte vel når han var 1,5 mnd. Nå er han 2,5 og fortsatt ingen tenner. Bare masse hånd gnaging og sikling.

Har hørt det kan gå lang tid for tennene kommer;)

Skrevet

Min gutt gjør det samme, er også 2,5 mnd. Slever mye og ser ut som han har lyst å putte hele hånden inn i munnen! Men av og til tror jeg det er suttebehovet hans også. Sliter litt med å gi han smokk, det går til tider, men ikke alltid han vil ha den. Da er ofte fingeren eller hele hånden bedre! ;)

Skrevet

Det har jenta mi begynt med de siste dagene også, hun er 10 uker. Tror ikke det er pga at det klør, er vel heller at de plutselig har funnet ut at de klarer å putte noe i munnen selv.

Skrevet

Tror det er helt vanlig på den tiden der, 2-3 mnd. Er da de "oppdager" hendene sine, og utforsker de litt. Om en mnd eller to er det føttene og da spiser de gjerne litt på de også. Jenta mi er snart 3 mnd og har også nesten gnagd ev seg hendene den siste mnd. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...