Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Har en del jenter på msn og steike hvor fotogene noen av dere er...gosh...skulle gitt mye for å ha slike flotte bilder jeg... skal ikke rope ut nick...men intensity, hufsemor, nunne og gakken dere sto i alle fall ikke ved siden av meg da looken ble delt ut...thihi...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Ehh... ble helt flau jeg nå... hva kan jeg si, bortsett fra takk? Bildet ble tatt på en god dag, ikke rart at det var det bildet som havnet på msn'en min! Hehe
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Flott er den ikke? Har snakket med Ivar om at de må få den inn i flere farger...gjerne sjokoladebrunt til vinteren...han skulle tenke på det...
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 åå nå ble jeg nysjerrig! vil se bilder!!!
It's all about me Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Oj, tusen takk Sjaman, det var koselig å høre, sånne innlegg kan jeg absolutt venne meg til å få opp når jeg søker på nicket mitt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå