rosa og en blå Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Strekkmerker på magen og "fine" pupper etter fødsler? (altså du syns selv de er ok) eller Ingen strekkmerker og "grusomme" pupper? (du er misfornøgd) eg tror eg vill ha fine pupper..
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Hehe, har masse strekkmerker, og de gjør meg ingenting, så da må det bli fine pupper og strekkmerker;)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Eg har ikkje strekkmerker på magen men eg fikk på puppene!! Vill jo ikkje hatt det der heller da...............dei kom første natta etter at gutten våres var avvent med pupp og eg kunne ligge i bare trusa som eg altid har gjort uten at det skulle bli vått i senga.................. Fikk ikkje fleire med tulla så da går det bra..........skal a overleve..........
rosa og en blå Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 hahaha... ja enig... *ja takk begge deler!!* eg bere kjeda meg altså.. ikke noe super seriøst spm..
polarn & pyrene Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 strekkmerker og fine pupper. Har masse strekkmerker fra för og de bryr jeg meg ikke noe om. Det skal synes på en dame att hun har födt barn.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Sånn som nå, ingen strekkmerker men ikke så pene pupper. Puppene kan man jo fikse på etterhvert
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Har det første, men siden jeg har det, så ville jeg heller valgt det andre... Puppene kan skjules i en push-up på stranda, men magen synes... *sukk*
~sjiraff~ Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Ingen strekkmerker. Uansett hva dere andre synes og mener, jeg synes strekkmerker er grusomt. Sikkert fordi jeg har magen full (
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 hengepupper hehe..neida vanskelig å svare på da jeg hverken fikk strekkmerker og har flotte pupper(i følge mannen ihvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå