Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ikke tro det var normalt ?!?

men er 2 gangs sa..

fler?

bilde ligger på profilen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke to inni magen da:-)

Skrevet

nei *hehe

har vært å skjekket det allerede ;)

Skrevet

heisann er stor som fy jeg oxo og 2.gangs her og, tror ikke jeg har mer enn et nurk i magen heller, går over i uke 14 idag etter BIM sin terminliste,men iflg legen gikk jeg over på onsdag :) er normalt å bli fort stor med nr 2 har jeg hørt men vet egentlig ikke,ønsker deg lykke til ihvertfall :)

Skrevet

bra jeg ikke er alene da ;) hehehe

syns det er en smule flaut at folk kan se det allerede nå-er jo bare 3 1/2 mnd liksom *ler*

Skrevet

ja er heilt enig haha,syns jeg ser oss temmelig høygravide hvis vi vokser i denne farta,ekke mulig haha :)

Skrevet

hahaha..ja,vipper snart framover *knis*

uff nei.. håper ikke det blir SÅ galt :P hehehe

Skrevet

Ja!!!! Har også blitt sinnsykt stor allerede! Har termin dagen etter deg (1.januar i følge egen termin), evt dagen før deg (30.des i følge ul i uke 13).

Har en på 17 mnd fra før så tror kanskje det har mye med det å gjøre, at det er kort tid siden sist mener jeg. Hvis jeg sammenlikner med forrige svangerskap ser det ut som jeg er over 5 mnd på vei nå!

I tillegg spiser jeg som en hest for det er det eneste som funker mot kvalmen, men får enda samme bukse på meg som før jeg ble gravid (over hoftene- IKKE over magen altså!), så har liksom ikke lagt så veldig mye på meg andre steder enn akkurat på magen...

Kan liksom bare glemme å skjule magen for omverdenen jah.... (er i ny jobb, så skulle gjerne forhindra folkesnakket en liten stund til men...)

Skrevet

Kjempestor mage her også.Vi lurer fælt på å fortelle vår 3 år gamle sønn det nå,i og med at det synes så godt.Mener egentlig at det er litt tidlig( er13+4 i følge ultra.)Noen som har noen tips??

Skrevet

Begynner å få mage jeg også =) Den vokser seg større i løpet av dagen så om ettermiddag og kvelden er den extra stor...får noen kommentarer om at det må være 2 dær inne eller at jeg er lenger på vei enn det vi tror! Men mesteparten er jo bare fett, luft og tarmer.... men det er det ingen som vil tro på siden jeg egentlig er ganske slank i utgangspunktet..irriterende!

Er 15+1 i dag, på profilen min ligger det bilder fra jeg var 12+5 =)

Skrevet

å så godt å se at flere har mage!!! er 11+6 idag. antagelig noen dager mer, og jeg har en bitte liten mage allerede, som vokser for hver dag. er 3.gangs, så kroppen kan dette ja;)

Jeg tror at vi flergangsfødene vokser fortere i starten, også roer det seg etter hvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...