Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 får sommerfugler i magen og blir kvalm når jeg ser x'en min.... det er jo helt latterlig egentlig, det er 6 år siden vi var sammen og jeg har en herlig mann nå, men hva betyr disse følelsene som bobler opp når jeg møter på x'en? blir så utrolig forvirret av det, og er en veldig følsom person som ikke vil angre meg om tjue år fordi jeg valgte feil mann, men elsker jo han jeg er sammen med også! Tror jeg elsker to samtidig, men på helt forskjellig måte... har rett og slett lyst til å kaste med over x'en, men er ikke en person som er utro! Noen som har råd??? Vet virkelig ikke hvordan jeg skal håndtere dette.....
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 har det litt på samme måte selv. en eks jeg var sammen med for lenge siden....vi treffes sjelden, men har felles venner. hjertet hopper alltid litt ekstra når jeg er med ham. Vi hadde og har det alltid moro sammen. Han har akkurat fått barn, jeg har barn og ny kjæreste...men det kommer nok alltid til å være noe spesielt mellom oss selv om det blir med den følelsen.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Har det også litt på samme måte, men jeg husker hvorfor det ble slutt. Når jeg tenker på det er jeg bare kjempe glad for at vi gikk hver vår vei! Min første reaksjon på at han fikk seg ny dame var å gå hen å gratulere ham og fortelle ham at jeg var glad han hadde funnet seg ei jente som virket all right. Noe jeg mente og mener av hele mitt hjerte. Noen ganger kommer tanken snikende om at hva hvis...?? Hvordan kunne vi hatt det nå?? men jeg så tenker jeg på hvorfor det ble slutt og så er jeg bare glad igjen;) Jeg har funnet mannen i mitt liv, og har snart to herlige barn. Og ville ikke byttet dem ut. Og x'en skal gifte seg i sommer og må si jeg med hele mitt hjerte er glad på hans vegne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå