Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Satt å leste litt på siden din i går.. Så titta jeg de på øvelsene der! Der du skal sitte foran ett speil med ett stearinlys.. Funker det virkelig? Har du selv prøvd det?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Ja det virker. Jeg var jo litt redd da for ingen er mere mørkredd enn meg...derfor gjorde jeg øvelsen i halv mørkre 1 gang. Etter noen dager ser du ikke mere ditt eget ansikt...helt rart...og før ansiktet forsvinner ser du deg selv som gammel...eller du ser dyr...det er ganske merkelig... nå kan jeg se på gjenstander eller ansikt og enten se dem om noen år...eller bare se bilder... vanskelig å forklare men slik er det nå bare... skal legge inn flere øvelser... og en øvelse for å finne ut hvilken skytsengel du har
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Så spennende! Så lyst til å prøve.. Men synes det er litt skummelt =P Jeg har sett "de andre" siden jeg var lita jente, men dette blir jo noe helt annet! Kanskje manne meg opp å gjøre det i kveld :-)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Det er ikke skummelt....første gang jeg ble borte skvatt jeg til...og ble litt paff...men husk når du ikke ser deg selv mere...lukker du øynene og har kontakt med underbevisstheten...fortsetter du da å tnke på ting kommer bilder frem...la oss si at du spør om din egen fremtid...og sier til deg selv...la meg se min neste store positive opplevelse... bar spør om positive ting...noen ganger glemmer jeg meg helt og det blir bare tull...for jeg er så fasinert av å se hvordan jeg ser ut som 80 åring...det er ufattelig artig... og skal jammen si deg at jeg ikke ser så verst ut hehe
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Hehe.. Så morro.. Ja, jeg må nesten prøve det :-)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 hm. lurer på noe jeg da sjaman, jeg er jo igang med denne, og skal man holde på i 2 uker selv om man før det ikke ser seg selv? og skal man da lukke øynene og spørre? hehe.. sikkert det du skrev, men spør for det jeg da, ble litt usikkker....
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 jeg sluttet å se meg selv etter 2 dager tror jeg...det artige er at når du greier å innarbeide deg teknikken du bruker...måten du ser på...så kan du se slik på kortene og de vil snakke til deg... eller du ser slik på et menneske som sitter rett ovenfor deg...og du vil se inni den personen...
Prins&Prinsessa Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Men sjaman, kan alle se, eller er det bare noen av dere? Har liksom ikke noen evner jeg vet om, men hadde jo vært gøy om jeg hadde et. Har bestandig vært fasinert av slike ting. Hva er evt web adressa til siden?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Alle kan lære seg det er i alle fall min mening...men så er det jo slik i synsk verden at de som står på og øver ogg øver og øver...til slutt blir bedre enn andre...og slik er det jo om alle andre ting her i livet...ingen våkner opp en dag og plutselig er synsk hehe... siden heter www.sjaman75.piczo.com lov å rate den da...nederst på side 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå