jentebabymom Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 fY flate er så lei..hvor mye har jeg temkt å gå opp da...tar jo aldri stopp.var på kontroll i går jo da gått opp igjen.nå er det 24 dager igjen har gått opp 17,5 kg.ser ikke ut og ikkenok med det får ikke bevegd meg eller puste.det er til å grine av....ohhhh så lei!!!
Turid Laila Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Er nok ikke alene om det. Føler meg enorm! Gleder meg til å få tilbake kroppen min! Og ikke minst, ha kroppen min for meg selv! Men likevel sitter jeg å ønsker meg to til, hehe...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 signerer på den, får lyst til å gråte når jeg ser meg selv:/ men snart er det over!!!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 haha ingenting å klage på...jeg har 19 dager igjen å har gått opp 30 kilo...med min første gikk jeg opp 50 kilo...kødder ikke!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Hallojsen jenter. Nyt det ... ingen som ser de ekstra kiloene uansett. Folk ser bare magen. Jeg har gått 15-20 kilo har 6 uker igjen og INGEN ser jeg har lakt på meg ... Alle bare sier jeg ser strålende ut, har flott mage osv ...
jentebabymom Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 ojjj det er tungt å frustrerend å være så diger.kan ikke ha på meg noenting lengre.hadde forbredt meg på at det var sommer og at jeg kunne traske i kjole skjørt.men nei nei det regner jo hele tiden.
jentebabymom Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 jeg er virkelig glad på vegne av de som føler seg strålende, strutter ut med magen og er kjempe lykkelig.det er ingenting som er bedre enn det.men for min del har hele denne kroppstingen vert en stor byrde for meg.noen takler det bedre enn andre.jeg liker ikke at kjæsten ta på meg en gang for at jeg har est så ut.det er trist at jeg ikke innser at dette er graviditeten,men det er et marerit å .
Yoghurt Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er sååå enig. Ikke bare vil jeg grine av det, jeg griner også jeg! Føler meg stort sett fin og struttende på tross av alle kiloene, men når jeg skal pynte meg litt opp (les: ikke bare ta på enkle joggebukser, topper og tights etc. som jeg går med og føler meg fin i hele dagen), som jeg skal i kveld, er det bare å gi opp... Skjørtene blir for korte og det ser ufresht ut, de fine gravidbuksene mine har jeg vokst ut av, og ben og armer er store og klumpete og ser ikke bra ut i mer "finklær"... Sukk......
soli79 Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Det er helt pyton å være så misfornøyd med seg selv. Får liksom ikke lyst til å vise seg blant folk. Gått opp nesten 20 kg jeg da, og det var ikke akkurat planen. Vært alt for glad i mat og snop. Næi, nå vil jeg bli ferdig og få tilbake kroppen min!!!
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Må bare melde meg på her, godt å få ut litt frustrasjoner... Har gått opp 25 kg, og har fortsatt 6 uker til termin, helt utrolig. Skal bli helt herlig bare det å kunne bøye seg å knytte skoene uten at det gjør vondt overalt og svetten står ) Og de gamle buksene øverst i skapet, SKAL på igjen!! )
olivenmamma Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Jeg melder meg også på her! Har gått opp 20 kg og har 5 uker igjen. Vokst ut av mammabuksene - æsj! Men - det er sommer og moten er tights og kjole med høyt liv - så sånn sett føler jeg meg litt fin - og går i kjole nesten hver dag! Syntes det er veldig hyggelig at lillejenta bor inni meg, men leiekontrakten går ut om ikke lenge, og da må mamma få kroppen sin tilbake=) GLEDER MEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå