Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og ledsager (jeg) er invitert til det store utland uten barn for 3-4 dager. Da er barna 1 og 4 år. Jeg kunne tenke meg å reise og har ordnet barnevakt. Mannen min vil ikke at vi skal reise fra ungene (jeg vil jo egentlig ikke det jeg heller, men det hadde vært fint med gratistur...hehe). Så da er dilemmaet skal vi være hjemme begge to eller er det helt greit at han får dra alene.

Jeg synes nemlig det er litt urettferdig at han får dra når det er han som ikke vil at vi begge skal reise fra barna. Og jeg kan jo ikke dra alene for turen er i regi av jobben. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok sagt at jeg gjerne ville være med og fortalt hvor deilig det ville være med alenetid...blunket med mine store blå øyne til saken var biff...hehe

Hadde ikke følt for å sende han alene om jeg hadde visst at jeg kunne få være med....

hvilket land er det???

lykke til....

Skrevet

Hvorfor vil han ikke at de skal være igjen hjemme, da? Er det noe galt med barnevakten?

Ellers hadde jeg gjort som Sjaman, eventuelt satt hardt mot hardt, kan ikke la et hjerte (ditt) sitte igjen og blø, må du bli hjemme, får han bli også. Så kan dere kose dere med tv og joika på boks i steden.

Skrevet

Reis, og nyt dagene uten barn : )

Skrevet

For en annerledes problemstilling...

Reis begge to saa sant barnevakten er ok!

Skrevet

Nei, vet du hva.... Hvis det er han som ikke vil ha barnevakt saa er jeg eng med deg, enten begge eller ingen.

Det hadde vaert annerledes hvis det var du som ikke ville ha barnevakt,da maatte han nesten faatt lov til aa reise alene. Men ikke naa.....

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke kan reise fra såpass store barn i noen få dager..

Hvis det er barnevakten han ikke stoler på kan han jo foreslå en annen, mammaen eller søstera HANS f.eks :-)

Tror både barna og kjærlighetsforholdet har godt av en liten frihelg i ny og ne, nei reis og kos dere som kjærester i det store utland sier jeg, det hadde vi gjort! Nesten 4 år siden vi var ute og fartet alene..

Skrevet

Takk for svar. Tror vi blir begge hjemme. Vi er ikke vant til å være borte fra barna, så da får vi heller drøye det litt.

Skrevet

Mannen din må jo kunne overtales. Sååå deilig med en helg alene pluss gratis så deilig. Om det er han som ikke vil reise fra ungene så er det han som burde være hjemme med de. Jeg hadde dratt. Om det er men jobben hans er det kansje litt snodig men da hadde jeg dratt ett annet sted.

Skrevet

Begge eller ingen. Har du ordnet barnevakt så får han jaggu reise fra de ;) De klarer seg bra så nyt turen...

Skrevet

Syntes dere skal dra begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...