Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut hvilket nick og profil ei jeg kjenner har på et diskusjonsforum. Det er et gravid-/baby-forum, men ikke dette. Hun er "anonym" på dette forumet, men på bakgrunn av mange ting hun har skrevet har jeg funnet ut at det er henne. Så nå vet jeg at hun og mannen prøver å bli gravid, de har ikke barn fra før. Jeg har ikke fortalt henne at jeg har avslørt henne, og går ofte inn og leser noen av innleggene hennes. Vet egentlig at det ikke er pent av meg å gjøre dette, men blir så nysgjerrig at jeg ikke klarer å la være. Jeg forteller ingenting av det hun skriver videre til andre.

Er det helt forferdelig av meg å gjøre dette? Hadde dere gjort det samme om dere hadde avslørt noen dere kjenner, eller hadde dere klart å la være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg synes ikke det er umorlask av deg og gjøre det...Hun vet jo at faren for å bli avslørt er der til tross for at hun skjuler seg bak anonym....

Hadde nok lest litt selv jeg ja, men mest sansynelig hadde jeg tatt kontakt og snakket med vedkommende ettersom det er ei jeg kjenner..... Men thats me;o)

Skrevet

Så lenge du holder det for deg selv ser jeg ikke noe problem.

Jeg har det jo litt slik og...ser ting om brukere...men holder det for meg selv...og da går alt greit.

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...