Gullemor Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg kommer meg ikke inn på Facebook nå. Skriver inn mailadresse og passord, men kommer ingen vei. Får bare opp at det blir tidsavbrudd. Andre som har problemer eller kommer dere inn?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Yes kommer ikke inn jeg heller, fikk opp en beskjed om at de beklager og at de jobber med saken.....
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 jepp.. det står at den er oppe å går om et par timer igjen. vet ikke hvorfor men. var akkurat inne å så selv. hehe
Gullemor Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Ok... Får bare tidsavbrudd, jeg. At serveren ikke får kontakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå