Gå til innhold

Til dere som sov godt i går natt...sov dere godt i natt og???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sov jo som en stein igjen...enn derre andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde ihvertfall det :-)

Skrevet

Jeg sov elendig, takk som spør:):):)

Skrevet

jepp, men synes det er rart. første fullmåne dager jeg har gjort det på maaaange år. men drømmer vanvittig mye da. men ikke vondt, bare godt og informerende... om det går ann hehehe..

Skrevet

Jeg må ha gjort det i natt også.. hørte jo ikke gubben i dag tidlig heller..

Skrevet

flottings...da håper jeg alle sover like godt i natt og i morgen under fullmånen...hehe

Skrevet

Skjønner ikke jeg. Sover man dårlig rundt fullmåne eller?

Jeg sov helt jævli i natt værtfall. Somregel sover jeg godt. Men i natt var det helt grusomt. Fikk litt kjeft fra gubben for all knøingen min ;)

Skrevet

så det er fullmånetid nå??!! DET SLAR IKKE FEIL! Jeg sovner normalt på 2 min og sover hele natta, men inatt......og det skjer HVER fullmåne! Akkurat det samme er det med pappaen min...hmmm, da er det altså noe i det da?...

Skrevet

Jeg holder på med en liten test for de som sover godt rundt fullmåne skjønner dere...jeg gjør nemlig det og har gjort det i flere år....

og skal prøve noe artig på søndag med dem som sover godt disse dager...

Skrevet

men det er så rart for jeg har aldri gjort det før og gjør det plutselig nå ?? kanskje reikin har endret på det... hm. snodig er det ivertfall!

Skrevet

Sovet som en stein! Har aldri reagert på fullmånen jeg..

Skrevet

Sov godt helt til ungene våknet... hehe... måtte legge meg nedpå igjen i dag og er enda trøtt... *gjesp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...