Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 I går leste jeg et innlegg om brownies, og helt siden da har kroppen min SKRIKT B R O W N I ES.......... brooooooooooooooowniesssssssssssssssss...... Og nå SPREKKER jeg snart! må ha brownies i KVELD! slemme slemme bim damer.....
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Haha.. Jeg har spist en hel pose ostepopp, var sååå godt.. Og har spydd som en gris siden.. Jaja... Litt lyst på ostepopp nå også, kjenner jeg... Eller kanskje brownies å..
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 hmm jeg har brownies mix i skapet, så dær sa du noe;)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 faaan ikke gjør det værre... vil ha det NÅ! og sitter på jobb! uff uff....
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 okay, jeg spiser heller den biffen kjære mamma står å steiker til meg nå..... så tar jeg brownies til dessert:D:D <3 nå følte jeg meg slem... *sende brownies til deg*
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 din forbarskede ¤/¤%(( *slafse* *drypper av munnvikene* hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå