Turid Laila Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Maserier og utflod! Pokker skal det liksom aldri bli "tomt" for utflod eller? Hatt masse vonde sammentrekninger i dag, noen med ti min mellomrom, og så kan det gå to timer før neste kommer! Grrr lei altså! Ikke hjalp det å gå heller, men fikk jo kjøpt en kjole på halv pris da hehe.. Håper virkelig lillegutt har tenkt seg ut på termin altså. Denne fullmånen må jo ha en viss effekt på meg tror jeg, for har aldri hatt så vonde sammentrekninger før!!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Er sånn jeg har hatt det siden 21.00 i går...er noe j...herk med disse maseriene!!!! Skjer jo ikke noe mer......åååh! Og den utfloden...har et stort forbruk av truseinnlegg om dagen ja...æææææsjj!
Turid Laila Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Jepp det er ikke noe særlig delikat! Men det er jo lysebrunt så kan jo hende disse maseriene hjelper på med modningen i hvertfall...Håper alltid at det lysebrune skal gå over i rødt, men blir like skuffa hver gang
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 "Heldige" deg da...min er gul/hvit... Lysebrun utflod skal jo være et godt tegn på modning det;)
Turid Laila Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Jepp er sånn her og, hvit/gult om morgenen, og utover dagen etter mange sammentrekninger blir det brunaktig. Så satser på at i morgen er dagen, selv om jeg nok blir skuffa, igjen. hehe
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Vi krysser fingrene vi.......
Turid Laila Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Krysser fingrene for deg også. Syns det bør skje noe snart! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå