Gå til innhold

Dere med to tette,lure på noe ang vogn...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppsann, ble ikke ferdig....

Altså jeg har en vogn til mimmi på 15 mnd, en emmaljuga duo som vi kjøpte ny i fjor. Hun skal i barnehage i august, da kommer også nr to.

Da trenger hun en vogn å sove i der, og nå sover hun jo i sin vogn men den hadde jeg tenkt å bruke til nye babyen.Blir vel for galt og kjøpe enda en lik vogn?

Skrevet

Vi kjøpte en brukt vogn som vi betalte 700 kroner for som eldste kunne bruke i bhg og sove i . Den er altfor tung til å trille på tur med,men ypperlig til sovevogn i bhg. Så fikk den nye babyen den beste vogna:-) (siden den ble mest brukt...)

Vi har 16 mnd mellom våre.

Skrevet

Ja det er jo en god ide.

Skal jo bare sove i den noen timer tross alt og det er kjipt å la en "fin" vogn stå i barnehagen.

Jeg har sett litt på finn men synes alle disse gamle vognene er ganske stive i prisen, kan ikke skjønne noen får 3000 kr for en 5 år gammel vogn osv..

Skrevet

Ja enig, blir bare unødvendig dyrt å kjøpe en dyr fin vogn som likevel bare skal stå i bhg..

Vi fant vår sove vogn i lokalavisen... Dem hadde faktisk "barnehagevogn" som overskrift på annonsen :-)

Skrevet

Håper jeg også finner en som er ok :-*)

Men skal je kjøpe en brukt holder det med rett rundt 1000 lappen liksom, hvis ikke kan jeg jo nesten kjøpe en ny.

Skrevet

Vi hadde allerede kjøpt en ny sportsvogn til storesøster, så fikk lillesøster vogna hun hadde som baby. 16 mnd mellom våre!

Storesøster har da Emmaljunga scooter. Den er kjempefin, stor og god så den passer ut "vogntida", og heller ikke så dyr!

Vi skulle også ha sovevogn, men fant ikke noe vi gadd betale såpass for(brukt), så da ble det scooteren. Kjenner fler som har den i barnehagen også!

Skrevet

Vi å kjøpte en brukt vogn til han som skulle sove i barnehagen.

Har jo ikke bruk for ny vogn for å sove i bhg i.

Så babyen fikk vogna som storebror hadde + at vi hadde søskenvogn til de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...