Gå til innhold

JAAA!!!!!!!!fått jobb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....på sykehuset i stavanger!!!!! fikk mæ først et sommervikariat etter å ha jobbet som praktikant, så var jeg på intervju for et år vikariat for ei som skulle i permisjon, å fikk det samme dagen. :D

MEN

det blir bedre!!!!!

jeg ble oppringt to dager etter, å var jo jobbintervju for en fast stilling på sykehuset det å, å i går(intervjuet var i går) så fikk jeg sannelig den jobben også!!!!!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så nå har jeg 100% fast stilling, å starter om en mnd! rakk ikke engang skrive under på de andre stillingene :D men er jo muntlig avtalt da så jeg har oppsigelse på en mnd. greit nok det da:)

så, samboern mente at nå var det bare å få barn med en gang *ler* men skal no komme meg inn i rutinen å jobbe litt først, men vi tenker tre mnd vi så er vi igang, akkurat etter planen:D

er så utrolig glad for at det har gått så fort å greit med jobb, så slipper vi å tenke på det der å forsinke babyplanene på grunn av manglende fast jobb(jeg som ville ha det).

måtte bare dele det med dere, for jeg er så glad!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med jobb!! Alltid mye tryggere å ha en fast jobb å gå til:)

Skrevet

Juhuu! Gratulerer så mye med jobb og lykke til med prøving om noen måneder :) :)

Skrevet

takker og bukker :) ja samboern sa at nå var det bare å sette igang hehehe, så blir nok ikke hele tre mnd til forsøksstart nei:) veldig kos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...