Gå til innhold

Heisan jenter, er dere ferdige med å få barn?


Lykkelig 3 barnsmor

Anbefalte innlegg

Det er jeg og det er faktisk litt vemodig å ikke skulle oppleve dette magiske å gå gravid, og den rå opplevelsen det er å føde. Så mange tanker hvilket kjønn og hvem det er som bor i magen osv. Nå har jeg fått svarene ...........er så heldig at jeg har fått 3 friske barn 2 jenter og en gutt. Så utrolig heldig.

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, er ikke ferdig med å få barn. Skal heldigvis ha flere, håpe på å få 2 til. Har kun en gutt nå og vil absolutt ha flere. Drømmen min er 2 til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp her er vi ferdige nå, og har litt de samme tankene /følelsene som deg HI, det er litt vemodig liksom.... men vi er heldige som har tre velskapte barn. Vi har en gutt på 3 år, ei jente på 6mnd og så har sambo en på 16 år fra tidligere forhold som bor hos oss. Så nå får vi følge opp de vi har :=))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det. Ønsker meg 2 eller 3 barn og har nå 1 jente på snart 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet ikke om jeg er ferdige ennå, kjennes ikke slik..

Jeg har fått tre friske barn, og har en engel. Så selv om jeg har gått gravid 4ganger, kjenner jeg meg ikke ferdig... Barna er 6mnd, 3år og 6år, og jeg er bare 30.. :)

Er nå i seperasjon med min mann, så kanskje er det derfor at jeg føler det slik....

Stiller meg åpen til en til om jeg møter en annen?? Hvem vet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt, orker ikke og gå gravid en gang til. Har to fantastiske friske flotte gutter. Er enig at det er litt vemodig å tenke på at jeg aldri skal holde en nyfødt baby (min) i armene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er ikke ferdige. Hvis alt går etter planen så får junior en bror eller søster når han er rundt to år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper vi får muligheten til å få en liten en til... om et par år eller tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikker.

Synes det ser så ålreit ut med tre barn, men skjønner ikke hvor folk får verken tid eller energi fra - dessuten er jeg allerede 30 år og har et "nurk" på 6mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to barn og skal ikke ha flere. Litt vemodig å ikke skulle oppleve babyfasen og de første barneårene flere ganger - koser meg så veldig med veslegutten på fem mnd og gleder meg til årene som kommer med han. Men - har ikke lyst til være gravid flere ganger. Synes ikke at den biten er vemodig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en gutt på 6 mnd og prøver igjen nå,tok 2 år å få han her så vi får se... men 3 barn er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ønsker oss en til, men skal vente til yngstemann er 3 med å prøve. Så får vi se :)

Men om det ikke skulle bli flere, må jeg jo si at jeg allerede føler meg superheldig uansett - har jo to friske småtroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper jeg får to til.. syns det var en fantastisk opplevelse å føde og gå gravid ( hvis man ser bort fra kvalmen,hehe:) Har en gutt nå ,ønsker meg begge kjønn ,men blir jo glad uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FERDIG.

Men det er litt trist at det er den siste lille babyen. Neste baby blir barnebarn - og da blir jeg svigermor - er derfor litt på defensiven ovenfor alle som klager på svigermoren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker oss en til! Har Selma som er 6 mnd idag!! har en kropp som sliter etter forrige graviditet og fødsel, så det blir nok en liten stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en til. Men det har ikke min samboer. Vi har en prins sammen, og han har to jenter fra før, 10 og 13 år.

 

Er utrolig takknemlig da. Jeg har jo fått oppleve mirakelet det er å få barn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en og da "må" man jo liksom få en til ;)

 

Har i hvert fall lyst på en til, gjerne to. Men jeg er ikke så veldig begeistret for å gå gravid, og kommer til å grue meg veldig til fødsel, så vi får ta tiden til hjelp og se hvor mange vi ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...