Gå til innhold

Heisan jenter, er dere ferdige med å få barn?

Anbefalte innlegg

Det er jeg og det er faktisk litt vemodig å ikke skulle oppleve dette magiske å gå gravid, og den rå opplevelsen det er å føde. Så mange tanker hvilket kjønn og hvem det er som bor i magen osv. Nå har jeg fått svarene ...........er så heldig at jeg har fått 3 friske barn 2 jenter og en gutt. Så utrolig heldig.

Hvordan er det med dere?

Fortsetter under...

jepp her er vi ferdige nå, og har litt de samme tankene /følelsene som deg HI, det er litt vemodig liksom.... men vi er heldige som har tre velskapte barn. Vi har en gutt på 3 år, ei jente på 6mnd og så har sambo en på 16 år fra tidligere forhold som bor hos oss. Så nå får vi følge opp de vi har :=))))

Annonse

jeg vet ikke om jeg er ferdige ennå, kjennes ikke slik..

Jeg har fått tre friske barn, og har en engel. Så selv om jeg har gått gravid 4ganger, kjenner jeg meg ikke ferdig... Barna er 6mnd, 3år og 6år, og jeg er bare 30.. :)

Er nå i seperasjon med min mann, så kanskje er det derfor at jeg føler det slik....

Stiller meg åpen til en til om jeg møter en annen?? Hvem vet.. :)

Annonse

Har to barn og skal ikke ha flere. Litt vemodig å ikke skulle oppleve babyfasen og de første barneårene flere ganger - koser meg så veldig med veslegutten på fem mnd og gleder meg til årene som kommer med han. Men - har ikke lyst til være gravid flere ganger. Synes ikke at den biten er vemodig i det hele tatt.

• 4 uker senere...

Vi har fått en og da "må" man jo liksom få en til ;)

Har i hvert fall lyst på en til, gjerne to. Men jeg er ikke så veldig begeistret for å gå gravid, og kommer til å grue meg veldig til fødsel, så vi får ta tiden til hjelp og se hvor mange vi ender opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...